Introductie

Als ervaren medewerk(st)er commerciële binnendienst weet je wat je doet. Als een aanvraag voor een hypotheek binnenkomst bel je als eerste met de adviseur om het dossier af te stemmen zodat je op de hoogte bent van het financiële plan voor de klant. Je ontzorgt de financieel adviseur door stukken op te vragen, het aanvraag proces te bewaken, te schakelen met geldverstrekkers en pro-actief bij te sturen als dat nodig is. Je werkt hierbij nauw samen met de collega’s uit jouw team en uit de andere disciplines binnen het Vlieg.

Organisatie

Onze opdrachtgever heeft een re-branding doorgemaakt waarbij de buitenwereld ons kan herkennen aan ons nieuwe logo. Onze kwalitatieve dienstverlening in hypotheken, makelaardij en verzekeringen is echter onveranderd gebleven. Wij maken dit waar doordat wij naast advisering en bemiddeling op gebied van hypotheken heel nauw samenwerken met onze collega’s van de andere disciplines. Wij kunnen door uitstekend samen te werken onze klanten begeleiden bij hun gehele “customer journey”.

Wij hechten veel waarde aan klanttevredenheid, een hoge kwaliteit en een open sfeer. Maar ook jouw commerciële drive is zeer belangrijk. Ben jij de gedreven persoon die ons team komt versterken?

Functie

De medewerker(st)er commerciële binnendienst voelt zich medeverantwoordelijk voor een perfecte (financiële) klantreis. Gedurende het aanvraagproces heb je contact met de klant, financieel adviseur, notaris, geldverstrekker en eventuele andere stakeholders en betrokkenen. 100% in één keer goed is jouw doel. Daarnaast ben jij hét aanspreekpunt voor zowel de particuliere als zakelijke relaties. Je hebt een groot inlevingsvermogen en kunt goed omgaan met de emoties van je klanten. Je bent begripvol en beweegt mee, maar weet ook de grenzen aan te geven in het afhandelingsproces. Daarnaast weet je hypothecaire begrippen helder en in begrijpelijke taal uit te leggen aan de klant.

Functie-eisen

Jij…

  • hebt een MBO+/HBO werk- en denkniveau;
  • hebt minimaal 5 jaar relevante werkervaring;
  • ervaring met Accelerate is een pré
  • bent in het bezit van WFT Basis, Vermogen en Hypotheken;
  • bent in staat om zelfstandig en stressbestendig dossiers af te handelen;
  • bent klant- en kwaliteitsgericht;
  • bent bij voorkeur woonachtig in de regio Alkmaar;
  • hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal, in woord en geschrift

Aanbod

Wij…..

  • bieden je een uitdagende baan in een prettige werkomgeving; Een uitdagende baan in een dynamische markt;
  • Een marktconform salaris;
  • 26 tot 28 vrije dagen (bij fulltime);
  • een goed (premievrij) pensioen;
  • personeelskorting op verzekeringen
  • een lidmaatschap Permanent Actueel Professional via Hoffelijk Financieel;
  • een geweldig team met gezellige collega’s;
  • investeren in jouw ontwikkeling en gaan voor een langdurige samenwerking;
  • zien je sollicitatie met leuke motivatiebrief graag verschijnen

Inlichtingen

Afd. recruitment financiële diensten: 085-0601260

Sollicitatie

Afd. recruitment financiëlediensten:vacature@jobwerk.nl